CASE STUDY

ההצלחות והסיפורים הגדולים של לקוחות PLUS

קייסטאדי 1: "מ-0 ל-100"

פרויקט הקמת מערך שיווקי מניב למותג חדש לחלוטין.

תחום:

קוסמטיקה (בריאות ויופי)

אתגר:

יצירת לידים חדשים בתחום מאוד תחרותי ומשתנה למותג חדש לחלוטין ללא עבר פרסומי/שיווקי, חסר דאטא ונתוני עבר.

תכנית הפעולה:

יצירת פרסום מבוסס תוצאות תוך שימוש בכלים מתקדמים וניתוח שוק + מתחרים מדויק. קמפיין שיווקי אסטרטגי ממוקד נישה ולקוח ספציפי.

תוצאה (בחודש):

285 לידים פוטנציאלים חדשים (בהחזר השקעה של 1:7)

אודות החברה

המותג מתמחה בתחום תוספות השיער ומוצריו הנלווים ומתמחה בהתאמה אישית ובהרכבה של תוספות שיער העשויות משיער בתולי, שיער טבעי ושיער רוסי.
מטרת השיטות והכלים שלהם היא לתת מענה מודרני, מקצועי ואיכותי לנשים המחפשות מראה טבעי, נוחות מקסימאלית ושקט נפשי.

בעידן של היום, ישנה תחרות גדולה בשוק תוספות השיער בארץ ולכולם יש את היכולת לשים את היד על המוצרים האיכותיים ביותר במחירים אטרקטיביים יותר מתמיד.
רוב החברות העוסקות בתחום תוספות השיער הופכות לתעשיתיות במהרה ולשם כך הוקם המותג על בסיס מרכז בוטיקי המנגיש את כל הפתרונות באופן אישי, מסור וחווייתי.

האתגר

כאמור, תחום תוספות השיער הוא עמוס במתחרים וקיימים מספר “כרישים” גדולים השולטים בצורה כמעט מלאה בשוק. מותג חדש שנכנס לשוק כזה יכול בקלות להיעלם במהירות. אמנם זאת בעיה אך המטרה הייתה ברורה, להתחרות בהם בכל הפלטפורמות המתאימות (Meta, Google) תוך שמירה על עלויות פרסום נמוכות עם החזר השקעה גבוה. בעיה נוספת שקיימת היא המכירה עצמה לאותם לידים שמגיעים (ביצוע עסקה) שדרשה מאיתנו חשיבה יצירתית ויציאה מהקופסא.

הפתרון שלנו

פילוח ואסטרטגיה ראשית, הצוות התחיל בחידוד המטרה העיקרית, ניתוח שוק מעמיק, אפיון קהל היעד, מחקר מתחרים, אסטרטגיית חדירה לשוק, בחירת פלטפורמות רלוונטיות וקביעת יעדי ההצלחה של הפרסום.

המסרים והקופי – גזירת מסקנות מאסטרטגיית הפרסום, יצירת קופי חכם ובועט, חידוד המסר וההבטחה השיווקית.

מינוף – חיבור אמצעים טכנולוגיים מתקדמים בשילוב הפיקסל של פייסבוק וגוגל אנליטיקס על מנת לבצע רימרקטינג בעתיד.

A/B טסטינג – עולים לאוויר עם מספר מודעות שונות בעלות קופי וקריאייטיב שונים וייחודיים ביחס למתחרים. כל זאת על מנת לבצע בדיקה ולהבין את הסיכוי הגדול ביותר שלנו ליצור מעורבות גדולה עם קהל היעד שלנו.

מפנייה לעסקה – יצירת תהליך מכירה חכם מקצה לקצה הממקסם את היכולת של המותג לסגור עסקאות ולשמור על החזר השקעה גבוה.

התוצאה

לאחר שיישמנו את תכנית הפעולה במלואה וביצענו אופטימזציות לקמפיינים באופן שוטף, הצלחנו להגיע לLEVEL של המתחרים הותיקים בשוק, הצלחנו לעורר את תשומת הלב של קהל היעד שלנו, הצלחנו להניע לפעולה נתח גדול מאוד של הקהל שנתקל בפרסום והכי חשוב – יצרנו בחודש הראשון לקמפיין 285 לידים פוטנציאלים עם החזר השקעה של 1:7.

285 פניות​

39 לקוחות חדשים

קייסטאדי 2: "מייקאובר עסקי"

פרויקט "שיקום" עסק שקיים ופועל במשך 3 שנים, אך לא הצליח לפרוץ קדימה.

תחום:

פיננסים

אתגר:

גידול בכמות הלידים בתעשייה מאוד דינמית תוך הוזלת עלויות הליד ושמירה על איכותם.

תכנית הפעולה:

שיפור קמפיין נוכחי בפלטפורמת Meta. הטמעת אמצעים מתקדמים לצורך שיפור המעקב ולמידה על קהל היעד + בניית קמפיינים חדשים נישתיים.

תוצאה (בחודש):

112% גדילה בכמות הלידים הנכנסים

אודות החברה

עסק ONE MAN SHOW שכל תפקידו הוא ללוות ולייעץ למשפחות ולזוגות בכלכלת הבית, בהתנהלות הפיננסית השוטפת ובשגרה היום יומית.

בתחום הפיננסים ישנה תחרות גדולה מאוד בטח ובטח שחברות הענק מנגישות עוד ועוד שירותים ללקוחות הקצה והופכות לסוג של מונפול. במשך שנתיים העסק הפעיל קמפיינים לסירוגין וכל פעם מחדש היה מגיע למצב של החזר השקעה שלילי ולא רצוי. חשוב לציין שאחוז ההמרה היה ממוצע והעסק ידע למכור. הבעיה הייתה חד משמעית – כמויות קטנות של לידים לא איכותיים.

האתגר

בשוק יועצי כלכלת המשפחה ובכלל בשוק המקצועות החופשיים יש עומס רב של עסקים. בשוק כזה עמוס אנחנו יכולים לראות מאות (אם לא אלפי) קמפיינים שרצים באופן יום יומי בפלטפורמות המדיה החברתית. היום, נהיה כל-כך קשה להתבלט ולגרום לגולש הממוצע לנקוט בפעולה + לייצר בינו לבין העסק אמון.
בנוסף, לא קל להגדיר את קהל היעד בצורה מדויקת ולדעת ליצור עבורו הצעה נכונה ומתאימה כמו כפפה.

המטרה הייתה ברורה, ליצור משפך חווייתי המבוסס נתינת ערך ברשתות החברתיות על מנת לייצר פניות איכותיות בכמות המירבית.

הפתרון שלנו

שלב ראשון ביצוע מחקר מתחרים וקהל יעד מקיף בכל פלטפורמות המדיה החברתית על מנת לזהות פוטנציאל צמיחה עסקי. בניית האסטרטגיה מקצה לקצה והנדוס תהליך חווית הלקוח.

שלב שני – עדכון ושדרוג הקמפיינים הפעילים בחשבון בצורה יסודית. כתיבת מסרים חדשים, יצירת קריאייטיבים יחודיים, הוספת מודעות והטמעת פיקסלים במשפך.

שלב שלישי – ביצוע אופטימזצייה מלאה לקמפיין בשילוב A/B טסטינג מקיף בכל אחד משלבי המשפך.

שלב רביעי – יצירת תהליך מכירה חכם המדגיש את הבידול ואת היתרונות של ההצעה הניתנת ללקוח.

התוצאה

לאחר שעמדנו בכל תכנית הפעולה ובאסטרטגיה, הצלחנו להתבלט בצורה מוחלטת מעל רוב המתחרים שמפעילים קמפיינים בשוק, הצלחנו לגרום למעורבות רבה ולחוויה אמיתית מצד הלקוח (ברשותינו מגוון פידבקים מהלקוחות) ולבסוף תהליך המכירה שהינדסנו שבר שיאים והעלה את אחוז ההמרה (שהיה תקין) למעל 17%!
וכמובן – הצלחנו להגדיל את כמות הלידים הנכנסים ביותר מ- 112% שמתורגמים ל-252 לידים חדשים ואיכותיים ולאורך זמן הצלחנו לצמצם את העלות הממוצעת לליד ב46%.

112% צמיחה במספר הלידים

46% פחות בעלות לליד

גדילה ל17% המרה במכירות

יש ללחוץ על התחום המבוקש על מנת לראות ביצועים

Image hover effect image

תחום הביוטי והבריאות

Image hover effect image

תחום מקצועות חופשיים

Image hover effect image

תחום הכושר והאימונים

Image hover effect image

תחום האירועים והפנאי

Image hover effect image

תחום ייעוץ עסקי

Image hover effect image

תחום התיירות

תוצאות תחום בריאות ויופי

תוצאות מקצועות חופשיים

תחום הכושר והתזונה

תוצאות תחום האירועים והפנאי

תוצאות ייעוץ עסקי

תוצאות תחום התיירות

הכל מוכן, נשמח שנעשה תיאום ציפיות קצר. מעבירים אותך לשלב הבא!